• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

gadvair

gadvair

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

GfK Roper

 Dodatkowo segmentacja z wykorzystaniem GfK Roper Consumer Styles; 840 wywiadów z właścicielami/managerami punktów gastronomicznych całorocznych (lipiec 2008) ; 100 wywiadów z właścicielami/managerami punktów gastronomicznych sezonowych (lipiec 2008); badań pierwotnych: 1000 wywiadów na reprezentatywnej próbie Polaków - badanie typu Omnibus (lipiec 2008).
· badań gabinetowych: analiza wszystkich dostępnych źródeł informacji; oficjalne dane statystyczne GUS, prasa branżowa, stowarzyszenia branżowe, Internet itd.
Typy punktów gastronomicznych objętych badaniem:
1) punkty gastronomiczne całoroczne: restauracje, restauracje hotelowe, kawiarnie, puby, kluby nocne, fast fordy, bary/ lunch bary
2) punkty gastronomiczne sezonowe

21 stycznia 2010   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Noultra | Blogi